Privatlivspolitik – indsamling og anvendelse af personoplysninger

Behandling af personoplysninger

I forbindelse med din kontakt og aftale med Ren HjemmeService har du indtastet/formidlet en række personoplysninger, herunder særligt

  • Dit navn
  • Din adresse
  • CVR-nummer eller CPR-nummer
  • Din e-mailadresse
  • Dit telefonnummer
  • Dine betalingsoplysninger/faktureringsoplysninger

Disse personoplysninger behandler vi i forbindelse med din aftale om rengøring eller kontakt f.eks. ved at benytte vores kontaktformular, da det er nødvendigt for, at vi kan opfylde vores del af aftalen/kontakten. Dine informationer opbevares ikke længere tid end krævet, men for at opfylde bogføringsloven opbevares informationer relateret til regnskab i 84 måneder hvorefter de slettes.

Behandling af personoplysninger

Hvis du har sat kryds i boksen ”Ved at benytte denne kontaktformular accepterer du vilkårene for opbevaring af persondata på denne hjemmeside.”, behandler vi din e-mailadresse og oplysningerne om din forespørgsel hos os, indtil det ikke længere er relevant. Det vil i praksis sige, indtil du gør os opmærksom på, at du ikke længere ønsker at modtage e-mails fra os, opsiger samarbejdet eller tilbuddet ikke accepteres.

Du kan altid trække dit samtykke tilbage. Dette kan du gøre ved at kontakte os på webmaster@renhjemmeservice.dk og oplyse, at du ikke længere ønsker at høre fra os.

Tavshedspligt

Alle medarbejdere hos Ren HjemmeService er underlagt tavshedspligt om forhold hos alle kunder, under og efter ansættelsen.

Datasikkerhed

Uanset om vi behandler dine personoplysninger med henblik på opfyldelsen af en kontrakt eller på baggrund af dit samtykke, vil vi altid behandle dine personoplysninger sikkert og fortroligt i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder persondataforordningen og databeskyttelsesloven.

Dine oplysninger vil alene blive anvendt til det formål, de er indsamlet til, og vil blive slettet, når dette formål er opfyldt eller ikke længere relevant.

Vi anvender tredjeparter til behandling af dine betalingsoplysninger og fakturering. Vi har indgået databehandleraftaler med disse databehandlere, hvilket er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.

Oplysning, indsigelse, ændring, dataportabilitet og sletning

Du kan altid kontakte os for at få oplyst, hvilke af dine personoplysninger vi ligger inde med. Dette kan ske ved henvendelse til:

Ren HjemmeSerivce / ErhvervsService
CVR-nr. 19140148
Bjerg Thomsensvej 16
8411 Rønde
Tlf.: +45 2046 2585
E-mail: mail@elselang.dk

Hvis der er fejl i vores oplysninger, kan du altid bede om at få dem rettet, så vi har de rigtige, lige som du har ret til at få udleveret oplysningerne i et almindeligt format (dataportabilitet). Har du har ønsker om ændring eller dataportabilitet, er du også meget velkommen til at kontakte os.

Ønsker du ikke længere, at vi skal behandle dine personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du også sende os en anmodning herom til ovennævnte e-mailadresse.

Dine oplysninger (undtagen din e-mailadresse, hvis du har givet samtykke til behandling heraf med henblik på modtagelse af tilbud) vil blive slettet 84 måneder efter, at vi har færdigbehandlet din ordre.

Hvis du ønsker at trække dit samtykke til behandling af din e-mailadresse kan det til enhver tid ske ved at trykke på et link i den enkelte nyhedsmail.

Hvis du ønsker at klage over Ren HjemmeService, i forbindelse med behandling af dine data, kan dette ske til Datatilsynet, på adressen Borgergade 28,5., 1300 København, telefon 33 19 32 00 e-mail: dt@datatilsynet.dk.

Cookies

Du har mulighed for at se hvilke cookies vi benytter her: Cookies på Renhjemmeservice.dk, her har du også mulighed for at ændre og trække dit cookie samtykke tilbage.

Udvikler

SearchPartners.dk leverer søgemaskineoptimering af RenHjemmeService.dk